درباره گروه صنعتی آواکتان

 آواکتان گروه تخصصی است که شامل شرکت‌های زیرمجموعه با رویکرد و هدف بهبود سبک زندگی می‌شود. این شرکت‌ها طیف وسیعی از آنچه انسان امروز در فضای روزمره شهری بدان نیازمند است را ارائه می‌کنند. ماموریت آواکتان بالا بردن سطح کیفیت زندگی روزمره شهروندان ایرانی است و در راستای تحقق این هدف، برندهای مختلفی در حوزه‌های خدمات آنلاین، خوراک، پوشاک، تفریحات (سرگرمی)، نیازهای اساسی مانند بیمه تا زیرساخت‌های تکنولوژیکی و خدماتی تأسیس کرده است. شرکت آواکتان در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را در عرصۀ پوشاک با برند نام‌آشنای جین‌وست آغاز کرد و موجب تحولات شگرفی در بازار پوشاک و صنعت مد و لباس در ایران شد.

آواکتان از ابتدای فعالیت خود تا امروز، الگوهای جهانی سبک زندگی را سرلوحه کار خود قرار داده و با ارائه آن‌ها، جامعه ایران را با سبک زندگی مطابق کیفیت‌های جهانی آشنا کرده است. نوآوری، مشتری‌مداری، صداقت و کیفیت از ارزش‌های همیشگی در آواکتان بوده و این شرکت تلاش نموده در این عرصه‌­ها همواره پیشرو باشد.

داستان ما

هر کدام از برندهای آواکتان مانند یک ستاره درخشان در منظومه‌ای بزرگ هستند، همانطور که هر کدام از این ستاره‌ها کارکرد و هویت شخصی خود را دارند، در مداری منسجم و منظم به نام آواکتان، در کنار یکدیگر فعالیت می‌کنند و زنجیره‌ای از خدمات درخشان را برای مخاطبانشان به ارمغان می‌آورند.

شرکت آواکتان در سال 1382 در حوزه پوشاک شروع به فعالیت کرد و با تأسیس شعبه اول پوشاک استرالیایی جین وست در تهران، نخستین ستاره خودش را خلق کرد و پس از آن شعبه‌های دیگر جین‌وست در شهرهای مختلف ایران افتتاح شد. سپس با تأسیس سایت فروش اینترنتی پوشاک جین وست، با نام “بانی مد” تبدیل به بزرگترین سایت ایرانی پوشاک کشورمان شد. همچنین، با تأسیس کافه رستوران زنجیره‌ای “بالکافه”، ارائه خدمات در حوزه غذا و خوراک با کیفیت را آغاز کرد تا یک قدم دیگر به هدف بهبود کیفیت زندگی نزدیک‌تر شود. شرکت آواکتان در ادامه کترینگ غذای سازمانی دلیش را برای نیروهای خود تأسیس کرد و دلیش امروزه به عنوان یک برند مهم در زمینه کترینگ غذای سازمانی شناخته می‌شود و به دیگر شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز خدمات ارائه می‌کند. آواکتان همچنین شرکت فناوری و اطلاعات دومیل را تأسیس کرد و در زمینه ارائه راهکارهای مبتنی بر تحول دیجیتال فعالیت خود را گسترش داد. همچنین، شرکت بیمه آنلاین اینشو خدمات بیمه‌ای به شرکت‌ها و افراد را ارائه می‌دهد. شرکت آواکتان با ایجاد باشگاه ورزشی متا، فضایی برای تجدید تندرستی جسمی و ذهنی ارائه می‌دهد که دارای تجهیزات ورزشی کامل و امکانات متنوعی است و با راه‌اندازی شرکت دیجی‌واش، خدمات نوینی را در زمینه شست‌وشوی مکانیزه، سریع و آنلاین لباس‌ها را کلید زد.

2.5/5 (2 نظر)