بانی مد

بانی مد

جین‌وست

جین‌وست

متا 1

متا فیتنس کلاب

بالکافه 1

بالکافه

دلیش

دلیش

دیجی واش

دیجی‌ واش

دومیل

دومیل

اینشو 1

اینشو

نزدیک‌تر از همیشه

بانی مد با ارائه کالاهای بیش از یک هزار برند معتبر ایرانی و بین‌المللی، اکنون به عنوان پیشتاز بازار آنلاین ایران، گروه‌های کالایی متنوعی مانند: لباس مردانه، زنانه و بچه‌گانه، زیبایی و سلامت، عطر و ادکلن، کیف و کفش، لوازم جانبی، کالای الکترونیک، لوازم خانه، نوشت‌افزار و .. را برای مخاطبان خود فراهم کرده‌است. ارسال سریع سفارش (بانی‌جت)، ضمانت اصالت کالا، امکان مرجوعی و تعویض کالا، پشتیبانی 24 ساعته و … از جمله خدماتی هستند که با خرید از مرکز خرید آنلاین بانی مد، می‌توانید از آنها بهره ببرید.

سبکی بهتر برای زندگی

جین‌‌وست با بیش از 3 هزار شعبه در سراسر جهان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای پوشاک و یکی از محبوب‌ترین برندهای فست‌‌فشن و لباس روزمره در جهان به شمار می‌آید. این برند استرالیایی برای اولین بار توسط شرکت آوا‌کتان به ایران وارد و عرضه شد و امروزه با بیش از 40 شعبه و نزدیک به 60 هزار مترمربع فضای تجاری در سراسر کشور، بزرگ‌ترین فروشگاه زنجیره‌ای پوشاک و مد در کشور به شمار می‌آید.

باشگاه مدیران؛ تجربه یک شبکه پرقدرت

متا فیتنس کلاب: باشگاه ورزشی متا، مکانی مجهز و سرشار از انرژی برای تجدید تندرستی جسمی و ذهنی مردان هدفمند و تأثیرگذار در جامعه است. این باشگاه از سال ۱۴۰۱ شروع به فعالیت کرد. این مجموعه ورزشی علاوه بر تجهیزات ورزشی کامل، دارای اسپا (ماساژ)، سالن آرایشگاه، کافه‌رستوران، سونا خشک و بخار، جکوزی و اتاق پزشک است. تمامی مربیان و پزشکان حاضر در مجموعه از حاذق‌ترین و بنام‌ترین افراد در این حوزه هستند.

بالکافه شهر من، رؤیای من

بالکافه محیطی است برای کسانی که به دنبال خوردنی‌های خوشمزه، متنوع و منحصربه‌فرد هستند. این کافه رستوران فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ آغاز کرد. اکنون بالکافه با داشتن بیش از ده شعبه در سراسر ایران در حال سرویس‌دهی به مشتریان خود است. بالکافه طی این سال‌ها با داشتن منوی تخصصی قهوه، صبحانه و غذاهای بین‌المللی ضمن بهره‌مندی از آشپزخانه مجهز برای پخت انواع شیرینی و نان‌های مخصوص، توانسته فضایی خاطره‌انگیز برای طرفدارانش باشد.

دلیش؛‌ شکوه یک طعم ساده

کترینگ سازمانی دلیش، در سال ۱۳۹۱ به‌منظور تأمین غذای کارکنان شرکت آواکتان شروع به فعالیت کرد. با استقبال مصرف‌کنندگان، تصمیم بر این شد که فعالیت و ارائه خدمات این کترینگ به سایر سازمان‌ها گسترش یابد. این مجموعه به دلیل داشتن فضای وسیع در کنار تجهیزات صنعتی و مدرن امکان تولید انبوه را دارد. همچنین به دلیل بهره‌گیری از نیروهای متخصص و حفظ استانداردهای بهداشتی باعث گردید در اندک زمانی این کترینگ، ارائه خدمات تهیه غذاهای گرم روزانه برخی از سازمان­‌های بزرگ ایران را برعهده گیرد.

لذت یک زندگی آسان و آراسته

مجموعه خشک‌شویی مکانیزه و هوشمند دیجی‌ واش با تکنولوژی پونی (PONY) ایتالیا با ظرفیت خدمات روزانه به بیش از ۲۰۰۰ قطعه لباس، در شهریورماه ۱۳۹۷ به بهره‌برداری رسید. دیجی‌واش در زمینه خشک‌شویی و لکه بری، با امکان ثبت سفارش آنلاین و یا تلفنی به کاربران خود در تمامی نقاط پایتخت و همچنین استان البرز خدمات‌رسانی می‌کند.

نیروی مجازی در فروشگاه

دومیل فعالیت خود را با تمرکز بر تحول دیجیتال از سال ۱۳۹۷ در صنعت خرده‌فروشی به‌عنوان یکی از شرکت‌های مستقل گروه آواکتان آغاز کرد. این مجموعه اکنون در حال گسترش فعالیت‌های خود در زمینه ارائه راهکارهای مبتنی بر تحول دیجیتال، تأمین، نصب و اجرای انواع زیر ساخت‌های شبکه است.

 آسودگی یک زندگی امن‌تر

اینشو در سال ۱۴۰۱ با همکاری بزرگ‌ترین شرکت بیمه‌ای ایران و هلدینگ آواکتان قشم که بزرگ‌ترین هلدینگ فروش حضوری و آنلاین کشور است، فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت در حال حاضر به سازمان‌ها و عموم مردم در حال سرویس‌دهی است. در اینشو مجموعه‌ای از بهترین خدمات در حوزه بیمه ارائه می‌شود و امکان کسب اطلاعات کامل و مقایسه شرکت‌های مختلف بیمه‌ای با یکدیگر نیز فراهم شده است.