قوانین استفاده از خدمات سامانه بانی‌فود

بانی‌فود تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است و درج هرگونه موارد سیاسی، غیر اخلاقی و مغایر با هنجارهای اجتماعی باعث حذف حساب کاربر مورد نظر خواهد شد.

   برای خرید ثبت سفارش و خرید، خریدار ابتدا باید در سایت با‌نی‌فود ثبت‌نام کند. اطلاعات خریدار باید به‌صورت کامل، دقیق و صحیح وارد شود.

کاربر باید اطلاعات پستی درخواستی را به‌ شکل صحیح در فرم ثبت‌نام اعلام کند. مسئولیت هرگونه مغایرت مشخصات ثبت‌شده با هویت واقعی عضو بر عهده خود افراد است و فروشگاه هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به مغایرت‌های احتمالی ندارد. صحت این اطلاعات به این دلیل دارای اهمیت است که سفارش‌های کاربر به آدرسی که وی در فرم ثبت‌نام اعلام کرده ارسال خواهد شد.

کاربر نباید در سایت اظهاراتی را قرار دهد یا به  اقدامی دست بزند که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد یا عمل مجرمانه‌ای را در پی داشته باشد. همچنین بحث و نظرهای غیر مرتبط با سایت هیچ‌کدام منتشر نخواهد شد. چنانچه هر یک از کاربران، این ماده را رعایت نکنند، از همکاری با فروشگاه محروم و تسویه‌حساب کامل در صورت بدهی طرفین به یکدیگر به‌سرعت انجام خواهد شد.

استفاده از نام و نام‌خانوادگی حقیقی افراد به منظور ثبت‌نام در سایت الزامی است. در صورت مشاهده کلمات رکیک و الفاظ نامناسب، حساب كاربر حذف خواهد شد.

هنگام سفارش، ثبت یک شماره معتبر و قابل دسترس برای کاربران الزامی است.

مسئولیت وارد کردن اطلاعات اشتباه و غیر واقعی از قبیل نام و نام‌خانوادگی، آدرس و شماره تماس به عهده کاربر است..

قیمت‌ محصولات موجود در وب‌سایت به‌روز است. همچنین قیمتی که هنگام سفارش مشتری در پیش ‌­فاکتور منظور شده معتبر خواهد بود.

 پس از هر ثبت سفارش در سیستم، ایمیل و پیامک تائید ثبت سفارش به همراه شماره فاکتور برای مشتریان ارسال می‌شود.

تمامی متن‌ها، طرح‌های گرافیکی و کدهای به کار گرفته شده در بانی‌فود جزو اموال شرکت «آواکتان قشم» محسوب شده و هرگونه کپی برداری، نشر، نمایش، بازسازی و انتقال آن به هر صورت بدون اجازه مالک ممنوع بوده و پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.

جهت استفاده از تخفیف در بانی‌فود (کدهای تخفیف، بسته های خدماتی، کمپین‌ها، کوپن‌ها و هرگونه خدماتی که در جهت کاهش مبلغ نهایی پرداخت است) باید روش پرداخت آنلاین و یا اعتباری انتخاب شود و این خدمات در روش پرداخت نقدی اعمال نمی‌شود.

واحد ارتباط با مشتریان بانی فود از طریق شماره تلفن  021-49215، پاسخگوی سوالات مشتریان است.

آواکتان اطلاعات تماس
از طریق راه‌های ارتباطی زیر سوالات، درخواست‌ها، پیشنهادات
و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.
آواکتانشبکه های اجتماعی
همراه ما در شبکه‌های اجتماعی باشید.
آواکتاناطلاعات تماس
از طریق راه‌های ارتباطی زیر سوالات، درخواست‌ها، پیشنهادات
و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.
آواکتانما در شبکه های اجتماعی